torsdag den 17. februar 2011

Bodies

Lige umiddelbart tænker man "ad" Men jeg var på Experimentariet i dag og så udstillingen Bodies.
Det var virkelig godt! Jeg var derinde med med min familie. Vi startede med at tage derind i morges og ville se udstillingen, men vi ventede nogle timer fordi der var så mange der ville derind, bare en kæmpe kø. Da vi tog derhen igen måtte vi vente fordi at der kun måtte vare 300 mennesker inde ved udstillingen afgangen. Så det var meget godt, så var der heller ikke så proppet når vi skulle ind og se det. Udstillingen Bodies, er virkelig populær, og det har den været verden over. Det var virkelig også imponerende lavet! Alle de små detaljer, alle små blodåre var med. Og alt er ægte! Det var også spændende at se forskel på ryger-lunger og raske-ikke-ryger-lunger. Ryger-lungerne var helt sorte! Også hovedpine, jeg vidste fx ikke at hovedpine var blodårene i hovedet der blev store og at det startede i tændingerne. Det var virkelig flot lavet alt sammen, jeg kan godt anbefale det. Når man står overfor det, kan man ikke rigtig forstå at det var ægte mennesker. Huden var fjernet og så kunne man rigtig se muskulaturen, og hvor mange muskler vi egentlig har! Jeg kan godt anbefale at gå ind og se det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar